Welcome to cacamerbahentamsaja™...ada apa-apa request post je kat chatbox aku..kalo leh saya tunaikan.heee...harap kamu enjoy dalam blog yang tak seberapa nie....hee..tima kasih pada 5zal dan Dj Farrel yg memberi ispirasi kepada saya untuk membuat blog nie...any problem contact me at atokkwhutt@yahoo.com assalamualaikum
Welcome to cacamerbahentamsaja™,jom sembang disini,sila jaga tutur kata anda,enjoy...assalamualaikum

Pengikut CMHS

Wednesday, March 18, 2009

Tawar beli dara mahasiswa aussie

monash

MELBOURNE - Seorang penerbit filem lucah di Australia menggesa para pelajar wanita di universiti melelong dara di Internet serta merakam aksi seks mereka, lapor sebuah akhbar semalam.

Justin Sisely menawarkan wang tunai berjumlah £9,380 (RM48,500) kepada sukarelawan wanita yang masih dara atau lelaki teruna yang sanggup berlakon dalam siri dokumentarinya.

Katanya, pasangan bertuah akan menerima 90 peratus daripada hasil lelongan yang akan diperoleh menerusi aktiviti tersebut.

Dalam satu poster bertajuk ‘Dara dikehendaki’ yang ditampal di Universiti Monash, Sisely mendakwa dia adalah seorang penerbit filem yang ingin meneroka idea baru.

Sisely mengakui filem itu akan mempunyai babak kontroversi kerana sukarelawan perlu menjalani ujian dara.

Dakwanya, sehingga kini lebih 100 sukarelawan bersedia menjalani sesi uji bakat .

Dalam perkembangan lain, jurucakap universiti, Tim Mitchell berkata, pihaknya sudah menghubungi Sisely kerana poster tersebut dianggap keterlaluan.

Sumber : Agensi & Kosmo

blog comments powered by Disqus