Welcome to cacamerbahentamsaja™...ada apa-apa request post je kat chatbox aku..kalo leh saya tunaikan.heee...harap kamu enjoy dalam blog yang tak seberapa nie....hee..tima kasih pada 5zal dan Dj Farrel yg memberi ispirasi kepada saya untuk membuat blog nie...any problem contact me at atokkwhutt@yahoo.com assalamualaikum
Welcome to cacamerbahentamsaja™,jom sembang disini,sila jaga tutur kata anda,enjoy...assalamualaikum

Pengikut CMHS

Saturday, April 10, 2010

Pasha Ungu Bercinta Dengan Liyana Jasmay?


ADA satu garis lut sinar menyambungkan kedua-dua selebriti ini. Nyata dalam diam mereka saling memuja dan mendekati antara satu sama lain atas nama seni. 

Perkenalan singkat yang terjalin sewaktu mengadakan persembahan di Muar, Johor membuahkan perkenalan santai yang kadangkala membawa kepada bicara serius tentang industri seni negara masing-masing.

Liyana Jasmay, 22, menjaga santunnya sewaktu fotografi diadakan, mungkin menjaga hati orang yang di luar sana. 
Lagak Pasha, vokalis kumpulan Ungu yang berusia 31 tahun ini pula lebih berani. Matanya tidak lepas meneliti setiap inci wajah pelakon Malaysia itu yang baru dianugerahkan gelaran popular berasaskan undian peminat. 

Aksinya membuatkan Liyana yang sentiasa lincah itu bertukar kekok. Mungkin malu ditenung sebegitu.
Jujur kata Pasha, dia memuja keperibadian Liyana. 

"Dia penyanyi baru yang punya potensi besar. Dia sangat cantik dan ada sesuatu dalam dirinya yang membuatkan namanya akan besar setelah terjun ke dalam bidang seni," luah Pasha tanpa selindung. 

Malah tanpa segan-segan, Pasha menyatakan Liyana mempunyai pakej dan kriteria wanita yang memenuhi cita rasanya. 
Rambut panjang, putih, kecil, kasual dan pandai berpakaian, semua ciri itu melekat pada diri Liyana dan Pasha seakan-akan pemuja dari jauh.

Perkenalan 'hai' dan 'bye' singkat di Muar, Johor kemudian bercambah melalui talian telefon. Blackberry Messenger (BBM) yang kini menjadi kegilaan para pengguna telefon jenama itu lantas mendekatkan dua negara Indonesia dan Malaysia yang dipisahkan laut. 

"Saya peminat Ungu, juga peminat Sigit Purnomo (Pasha)," terang Liyana yang kini menunggu waktu untuk menjalani penggambaran filem Papadom 2 arahan Afdlin Shauki.

Pasha lelaki 'hot' 

"Pasha itu 'hot' untuk lelaki golongan umurnya dan juga duda," bisik Liyana seraya menyatakan seleranya lebih kepada golongan lelaki seusia dengannya. 

Namun, dalam diam dia menyukai lagi Cinta Dalam Hati nyanyian Pasha dan menghargai segala tunjuk ajar yang diberikan ikhlas oleh pemuda itu kepadanya.

Duren (duda keren) ialah panggilan yang diberikan oleh khalayak Indonesia terhadap penyanyi duda beranak tiga itu.

Lelaki itu harus berani. Ertinya berani dalam semua hal. Untuk urusan lelaki, perlu lebih berani. Kalau suka harus berani dekat. 

"Kalau tidak didekati nanti menyesal sendiri," luahnya yang terlihat mendekati Liyana dengan caranya sendiri. Cara lelaki yang sudah ada pengalaman hidup bersama wanita.

Bagaimana hidup Pasha kini tanpa wanita menyokong kerjaya dan perjalanan meniti hari-hari ke hadapan yang semakin dibalut kemewahan dan glamor. Dia ketawa dan menyebut satu falsafah.

"Hidup tanpa wanita itu ibarat sayur tanpa garam. Rasa kosong," akuinya lantas menyatakan hal-hal peribadi sama ada sakit atau suka akan disimpan sendiri tanpa bercerita kepada sesiapa. 

Hari-hari sunyi tanpa wanita Pasha dihabiskan dengan menunggang motosikal jenis Harley Davidson.
Sebelum sempat perbualan lewat telefon ditamatkan lantaran jadual kumpulan Ungu yang padat di Kuala Lumpur, Pasha sempat berbisik dalam nada yang masih nakal.

"Saya bukan yang bertuah. Aizat adalah lelaki yang bertuah kerana berjaya mendekati Liyana," ucapnya seraya menyampaikan satu amanat. "Jika satu hari nanti Liyana sudah bergelar solo, jangan lupa sampaikan berita itu kepada saya."<------ sesuatu jah  

credit to :
-Kosmo
blog comments powered by Disqus