Welcome to cacamerbahentamsaja™...ada apa-apa request post je kat chatbox aku..kalo leh saya tunaikan.heee...harap kamu enjoy dalam blog yang tak seberapa nie....hee..tima kasih pada 5zal dan Dj Farrel yg memberi ispirasi kepada saya untuk membuat blog nie...any problem contact me at atokkwhutt@yahoo.com assalamualaikum
Welcome to cacamerbahentamsaja™,jom sembang disini,sila jaga tutur kata anda,enjoy...assalamualaikum

Pengikut CMHS

Tuesday, March 17, 2009

Perebutan juara EPL belum berakhir: Hiddink


PEMAIN Aston Villa, Gabriel Agbonlahor (kanan) berebut bola dengan pemain Tottenham, Didier Zokora dalam saingan EPL di Villa Park, kelmarin. Tottenham menang 2-1.

LONDON: Guus Hiddink menegaskan bahawa perebutan gelaran Liga Perdana Inggeris (EPL) masih belum berakhir selepas Chelsea mengecilkan jurang dengan pendahulu, Manchester United kepada hanya empat mata, kelmarin.

Skuad bimbingan Hiddink bertindak balas terhadap kekalahan mengejut 1-4 United kepada Liverpool dengan menundukkan Manchester City hasil gol tunggal pada babak pertama oleh Michael Essien.

Ketika pengurus Chelsea itu mengakui bahawa kelebihan masih bersama skuad bimbingan Sir Alex Ferguson, yang beraksi kurang satu perlawanan, dia mendakwa keputusan hujung minggu lalu mampu menjelmakan kesan ketara kepada perjalanan saingan, musim ini.


Hiddink percaya faktor penentu ialah bagaimana United bertindak balas terhadap kejutan ditumbangkan di Old Trafford oleh antara musuh ketat mereka.

"Jika ia hanya empat mata, ia memang sengit, tetapi mereka ada satu perlawanan dalam tangan. Tetapi apa yang jelas ialah kemenangan Liverpool, kelmarin mengembalikan tekanan dalam saingan liga.

"Kita tunggu dan lihat cara mereka bertindak balas dalam beberapa hari akan datang. Ia bukan kali pertama ia berlaku, tetapi pasukan utama sentiasa mampu bangkit.


blog comments powered by Disqus