Welcome to cacamerbahentamsaja™...ada apa-apa request post je kat chatbox aku..kalo leh saya tunaikan.heee...harap kamu enjoy dalam blog yang tak seberapa nie....hee..tima kasih pada 5zal dan Dj Farrel yg memberi ispirasi kepada saya untuk membuat blog nie...any problem contact me at atokkwhutt@yahoo.com assalamualaikum
Welcome to cacamerbahentamsaja™,jom sembang disini,sila jaga tutur kata anda,enjoy...assalamualaikum

Pengikut CMHS

Wednesday, November 5, 2008

Perempuan Tak Bijak Lelaki Lebih Culas

Cerita satu adalah dari Noktahhitam: GEMAS: A 22-year-old man was detained by police on Saturday for allegedly raping his 14-year-old girlfriend at his house in Felda Jelai the previous night. Cerita kedua adalah dari Fuiyoh: 2 hari lepas kawan aku,nana dia cerita kat aku yang ada benda buruk yang lan xxx buat kat dia. aku suruh dia citer kat aku tapi dia x nak bgtau aku. pujuk punya pujuk dia bgtau, ceritanya mcm ni, nana pergi gig kat sunway .pastu lepak dengan lan xxx (baru saje kenal).Pastu lan xxx tuh dengan kwn dia angkat nana pastu dia raba nana punya bawah. aku ingat lagi kwn aku kate “dia raba i punya bawah” PASTU kawan aku ckp “maybe lan tengah mabuk masuk tuh.muka nana sedih gila. Aku tak tau 100% betul tapi dia bestfren aku,aku caya dia.

Moralnye disini adalah seperti tajuk yang saya tulis diatas. Perempuan Tak Bijak. Cuba tuan puan bayangkan anak anak tuan puan. Malam malam hari pergi merayau, pegi tunggang, pergi berkepit, pergi menjual, pergi dan tak kembali (nie kes lombok). Kalau ikut budaya kampung, tak kira anak gadis mahupun anak burung sekalipun, bila tiba magrib masing masing akan mula berbunyi cip cip ciok agar anak anak kembali ke pangkuan keluarga. Lagipun bila azan magrib bergema, maka keluarlah natey nates nates mencari rezeki. Rezeki rezeki mereka adalah seperti lelaki yang culas berotak geliga, bernafsu satu. Saya nasib baik, walau saya lelaki… Saya rela je tidak keluar malam dari ternoda :p hahaha. Lagipun, siang hari dah punya 12 jam untuk berkokok, malam malam hari lepak umah la tuan puan. Maka, dengan ini… Jika anda perempuan bijak… Pandai pandai la fikir. Jangan terkena tembakan baru nak menyesal.

credit to Noktahhitam & Extremist Thinker


blog comments powered by Disqus