Welcome to cacamerbahentamsaja™...ada apa-apa request post je kat chatbox aku..kalo leh saya tunaikan.heee...harap kamu enjoy dalam blog yang tak seberapa nie....hee..tima kasih pada 5zal dan Dj Farrel yg memberi ispirasi kepada saya untuk membuat blog nie...any problem contact me at atokkwhutt@yahoo.com assalamualaikum
Welcome to cacamerbahentamsaja™,jom sembang disini,sila jaga tutur kata anda,enjoy...assalamualaikum

Pengikut CMHS

Wednesday, November 5, 2008

Karenah Gaya Mariah Carey, Nick Cannon

Karenah Gaya Mariah Carey, Nick Cannon

Mariah Carey (mimi) dan Nick Cannon rasanya sudah memalukan diri sendiri di depan khalayak umum. Mimi dan suaminya, muncul di satu party Hallowen di Marquee dengan memakai kostum susu kotak dan Mimi pula menyarung dress bermotifkan biskut.

Memang sangat comel, manis and memikat, tetapi terasa juga macam menyampah. Dengan memakai baju bermotifkan biskut, ia membuatkan Mariah tampak murahan dan timbul persoalan adakah dia mampu menggayakannya?


Nicky pula yang menggayakan kostum replika kotak susu, sempat beposing sakan ketika sesi fotografi berlangsung.

Apakah Mimi akan menerima lamaran Nicky jika dia berpakaian begini semasa lamaran dibuat dulu kepada Mimi? Tidak pasti samaa ada dia akan bertanyakan soalan itu jika dia melihat masa depan seperti sekarang.

Jika Mariah Carey sudah berpakaian begini ketika ke party Hallowen, bayangkan pula bagaimana suaminya akan 'menyuruhnya' berpakaian ketika Hari Valentine nanti. Pasti menakutkan, bukan?

blog comments powered by Disqus