Welcome to cacamerbahentamsaja™...ada apa-apa request post je kat chatbox aku..kalo leh saya tunaikan.heee...harap kamu enjoy dalam blog yang tak seberapa nie....hee..tima kasih pada 5zal dan Dj Farrel yg memberi ispirasi kepada saya untuk membuat blog nie...any problem contact me at atokkwhutt@yahoo.com assalamualaikum
Welcome to cacamerbahentamsaja™,jom sembang disini,sila jaga tutur kata anda,enjoy...assalamualaikum

Pengikut CMHS

Saturday, April 10, 2010

[contest] Hidup Untuk Memberi 2 buah Laptop Acer Aspire One


salam 1Malaysia, apa khbr semua pembaca² tegar blog ini.sebelum membaca entri ini, sila tweet entri ini terima kasih....terutama sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kerana terus menyokong saya dalam dunia blog ini..hari ini saya dengan semangat hidup untuk memberi korang 2 buah laptop Acer Aspire One kepada 2 buah blog yang memenangi contest ini, sebelum itu saya ingin membuat pembetulan sedikit ini bukannya contest hidup untuk memberi yang dianjurkan oleh saya tetapi selagi lagi ia dianjurkan oleh Denaihati yang mempunyai semangat hidup untuk memberi 2 buah laptop Acer Aspire One kepada blogger² yang memenangi contest ini..

mesti korang tertanya-tanya, kenapa 2 buah laptop?. ini kerana Denaihati telah menganjurkan 2 contest yang berjalan serentak dalam tahun ini..hehe..amacam ada bran tak nak join contest hidup untuk memberi anda 2 buah laptop Acer Aspire One untuk ANDA miliki percuma. aku nie asyik membebel je kan? takkan contest nie takde syarat? ada syaratnya..Denaihati telah meletakkan 3 syarat kepada blogger² yang ingin join contest ini..apa dia syarat² tersebut, syarat²nya ialah :
1. Mendaftar untuk menjadi peserta dengan membuat entri bebas tentang contest dan tinggalkan komen penyertaan diruang komen, link penyertaan di CommentLuv dan jangan lupa masukkan ayat saya tahu contestHidup Untuk Memberi dari blog : contoh saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi” dari blog KronologiHidupku | Si Buchuk .


2. Follow @ http://twitter.com/denaihati

3. Follow @ http://facebook.com/denaihati

Hadiah Acer Aspire One pertama akan dihadiahkan kepada blog yang menjadi TOP REFERRER TERTINGGI sepanjang 2010 berdasarkan analisa Google Analytics. Cara untuk menjadi TOP REFERRER adalah bebas, mungkin dengan cara menampalkan banner denaihati di sidebar atau sering letakan link denaihati.com dalam setiap entri baru.

Hadiah Acer Aspire One kedua akan dihadiakan kepada PENGOMEN TERBANYAK sepanjang 2010. Bermula Mac PENGOMEN TERBANYAK akan mendapat ruang iklan percuma selama 1 bulan. Bulan Mac telah dikuasai olehKULANZSALLEH.COM mungkin bulan seterusnya giliran anda pulak.

Kepada BLOG yang rajin mempromosi contest “DENAIHATI” akan mendapat hadiah RM20 untuk setiap referral. Lebih banyak referralnya maka lebih besar hadiahnya.

Sebagai tanda terima kasih semua blog peserta contest akan disenaraikan di BLOGROLL untuk berkongsi status PR4yang sedang disandang oleh blog ini. Denaihati dan Sponsor contest iaitu alansarproperties.com,www.xztly.com dan Anisha Online Mall akan umumkan hadiah untuk pemenang ke dua dan ke tiga untuk contestTOP REFERRER TERTINGGI dan PENGOMEN TERBANYAK dalam entri yang akan datang.

Tarikh Tutup

Pada jam 11.59 pm, 31/12/2010

Keputusan

Pemenang akan diumumkan 2 minggu selepas tarikh tamat contest.

Sponsor contest

1. Alansarproperties.com : Sedia menjual lot banglo/banglo sekitar Selangor dan Kuala Lumpur.

2. www.xztly.com : Organising or managing communications, campaigns and events.

3. Anisha Online Mall : Pemborong stokin wudhu Malaysia

(Kepada individu dan syarikat yang berminat untuk menjadi sponsor sila berhubung terus seperti tertera dibahagian pertanyaan)


Pertanyaan

Boleh bertanya terus melalui ruang komen, twitter @Denaihati, facebook @Denaihati atau tinggalkan pesan dicontact. Jangan lupa untuk lawat blog ini untuk melihat update terbaru.
so amacam korang? ada bran lagi ke nak join contest Hidup Untuk Memberi : Menangi 2 buah Laptop Acer Aspire One nie..rugi tau kalo tak mencuba, kata orang 'tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tak siapa yg tahu" jd refferer pun leh dapat duit..so tak rugi pun kalo korang promote contest nie..hehehe..aku pun semangat nak Hidup Untuk Memberi korang untuk Menangi 2 buah Laptop Acer nie..share is my pleasure..hee ..nak senang? aku sediakan korang banner untuk korang untuk Hidup Untuk Memberi : Menangi 2 buah Laptop Acer check it out
k lah..join jgn tak join..zasss :cool:
p/s btw aku tahu contest ini dari blog KronologiHidupku | Si Buchuk dan jgn lupa retweet entri ni kawan-kawan..
blog comments powered by Disqus